Moduri de promovare – cele mai bune metode la care poti apela
Daca inca nu esti la curent sau nu stiai asta, daca ai o mica afacere, o companie sau oferi anumite servicii si daca vrei sa te faci cunoscut in lumea digitala asa cum trebuie, prin moduri de promovare alese corect, poti sa te bucuri de un plus de notorietate si sa iti si maresti veniturile in mod considerabil.
Exista unele modalitati traditionale de a-ti face publicitate, dar exista alte modalitati unice si interesante de a te promova pe tine si activitatea ta.
Cu o optimizare adecvata si un buget decent, orice firma poate sa aiba capacitatea de se indrepta inspre succes. Iata deci care sunt cele mai bune moduri de promovare pe care sa mizezi si tu.
Incepe prin a investi in optimizarea pentru motoarele de cautare
Pentru a intelege cu adevarat care este utilitatea optimizarii pentru motoarele de cautare, este de ajuns sa faci o cautare pe Google. Si pentru a intelege importanta sa, este de ajuns daca studiezi cateva statistici de referentiere.
68% din experientele online incep cu un motor de cautare.
Si exista foarte multe sanse sa faci click pe unul din primele rezultate care apar pe Google. Si ar trebui sa te gandesti la un lucru- cand a fost ultima data cand ai ajuns si pe a doua sau a treia pagina?
Exact. Gratie optimizarii pentru motoarele de cautare vei putea garanta un trafic organic inspre sit-ul tau Web. 0, 78 % din internauti ajung si pe a doua pagina a motoarelor de cautare. Odata ce ai reusit sa gestionezi optimizarea pentru motoarele de cautare, urmatoarea etapa consta in gasi cuvintele cheie potrivite si sa iti maresti audienta gratie Google Ads.
Anunturile Google sunt cele care iti vor stimula in mod considerabil sansele de a genera mai mult trafic. Iar publicitatea online este cea care mareste notorietatea unei marci cu pana la 80%.
Anunturile Facebook
Dupa anunturile pe Google, va trebui si sa arunci un ochi la anunturile pe mediile sociale. Platformele de medii sociale au potentialul de a putea genera milioane de venituri daca sunt facute asa cum trebuie. Mai ales daca vorbim despre publicitatea video pe o retea sociala.
Oamenii sunt in mod constant pe retelele sociale. Iar Facebook dispune de instrumente comerciale care iti vor permite sa faci o publicitate specifica pentru tinta ta demografica. Poti sa targetezi foarte usor proprietarii de firme pe Facebook sau sa ajungi la consumatori sau la unii clienti potentiali.
Instagram Ads
Instagram, una din cele mai populare retele sociale de la ora actuala iti da acces la o multime de instrumente si modalitati de promovare. In acest fel, vei putea sa iti personalizezi publicitatea prin intermediul imaginilor, unor videoclipuri sau gifuri. In acest fel, vei putea sa atragi atentia pblicului tau tinta in numeroase modalitati.
Crearea unui site Web
Este foarte important sa ai si un site web deoarece reprezinta principala modalitate de a fi gasit si de a afla mai multe despre activitatea ta, despre serviciile tale sau produsele tale.
Se poate lega acest site de un blog, care va genera trafic organic pe site.
Acest site trebuie sa prezinte tot ceea ce firma ta are de oferit si drept consecinta se pot atrage si noi clienti.
Moduri de promovare – Creeaza o lista cu adrese electronice
Se poate da un plus de valoare vizitatorilor de la tine de pe site, creand o lista cu adrese electronice. Aceasta poate lua forma unui ebook gratuit, a unui material promotional, a unor carti albe sau pur si simplu a unor vanzari a unui articol sau a unor servicii. Cu cat numarul de persoane inscrise pe lista este mai mare cu atat mai mult poti trimite materiale promotionale pe viitor mai multor persoane.
Creeaza un blog
Daca vinzi un anumit produs sau un serviciu, ai neaparata nevoie de un blog. Obiectivul unui blog este de a educa publicul cu privire la acest serviciu sau la acest produs. Ideea este de a face publicitate subtila pe blog de-a lungul articolelor si de a le prezenta drept cea mai buna solutie la o problema data.
Organizeaza un concurs
Prin organizarea unui concurs, poti incuraja oamenii sa faca o activitate. Aceasta activitate ar trebui sa se alinieze cu reputatia si imaginea brandului tau pe care doresti sa o impartasesti in intreaga lume. Ar putea fi o competitie pentru a dezvolta un software pentru a ajuta o organizatie caritabila sau o competitie pentru a vedea cine poate face cel mai mult dintr-o anumita activitate, urmand ca incasarile sa fie directionate catre o organizatie caritabila. Ideea este de a ajuta comunitatea intr-un fel sau altul. Dar poti oferi, de asemenea, un produs gratuit sau un abonament anual la gama ta de produse, in functie de ceea ce ai de oferit.
Mizeaza pe un podcast
Oamenii adora sa asculte lucruri despre o anumita marca sau despre anumite produse. Sau noi informatii din viata de zi cu zi. Deci de ce nu ai incerca sa le combini pe amandoua?
Cu un podcast poti castiga un public nou si persoane care sunt interesate cu adevarat de tine si de marca ta. Identitatea marcii va fi din ce in ce mai mare si mai cunoscuta deoarece oamenii vor incepe sa te perceapa si sa te asocieze cu ceea ce se vorbeste in acest moment.