Cum sa adaugi o eticheta Analytics la pagina ta Google My Business (si de ce ar trebui sa faci asta)
Eticheta Analytics – Realitatea este ca lista Google My Business iti ofera o multime de date referitoare la afacerea ta si la modul in care potentialii clienti se conecteaza cu ea. Utilizand impreuna puterea Google Analytics si Google My Business, aceste informatii devin si mai benefice pentru a intelege comportamentul utilizatorilor pe site-ul tau web. Cu perspectivele sale extinse in ceea ce priveste urmarirea datelor de la vizitatori la conversii, combinarea acestor doua surse iti va oferi un avantaj imbatabil fata de concurentii care nu au profitat inca la maxim de strategiile lor de marketing.
Cum poti adauga o eticheta Analytics la pagina ta Google My Business
Daca esti interesat de analytics google my business dar nu esti sigur de diferenta dintre Google My Business si Analytics sau daca ai intrebari despre cum sa adaugi etichete Analytics pe pagina Google My Business, acest articol este ideal pentru tine. Asta deoarece vei afla totul despre analytics google mu business.
Care este diferenta dintre Google My Business si Google Analytics?
Google My Business este un instrument gratuit si usor de utilizat pentru ca organizatiile si companiile sa isi gestioneze prezenta online in Google, inclusiv, Search si Maps. Pentru a-i ajuta pe potentialii clienti sa iti gaseasca afacerea si pentru a le spune povestea ta, iti poti verifica afacerea si iti poti edita informatiile despre afacere.
Google pe Google Analytics
Analytics ofera solutii pentru companiile mici si mijlocii si te ajuta sa vezi ce functioneaza si sa remediezi ceea ce nu functioneaza deoarece permite proprietarilor de afaceri sa acceseze cu usurinta datele din alte solutii Google in timp ce lucreaza in Analytics pentru un flux de lucru perfect care te ajuta sa economisesti timp si creste eficienta. Google Mu Business si Analytics sunt doua instrumente care se completeaza reciproc. GMB ajuta clientii sa iti localizeze afacerea si sa ia decizii de cumparare in timp ce Analytics colecteaza date de la GMB, de la alte solutii Google precum si de pe site-ul tau web pentru a-ti oferi o intelegere completa a modului in care compania ta se descurca online. Aceasta combinatie permite o viziune completa a ceea ce se intampla in ceea ce priveste descoperirea clientilor si conversia vanzarilor.
Ce este o eticheta Analytics?
Datorita capacitatii sale de a agrega date si de a ajuta companiile sa isi evalueze strategiile digitale, nu exista nicio indoiala ca Analytics a devenit un factor important de schimbare a jocului.
Eticheta Analytics este un fragment de JavaScript care colecteaza si trimite date catre Analytics de pe un site web. Poti adauga tag-ul Analytics direct in HTML-ul fiecarei pagini de pe site-ul tau sau indirect, folosind un sistem de gestionare a tag-urilor precum Google Tag Manager. Simplificand, este ca atunci cand folosesti hashtag-uri si iti etichetezi prietenii pe retelele de socializare – etichetele Analytics iti permit sa creezi o corelatie intre doua subiecte.
Cum adaugi o eticheta Analytics la Google My Business (cativa pasi simpli)
1. Alege pagina la care doresti sa adaugi o eticheta Analytics. Pentru a incepe alege ce linkuri de pe profilul Google Mu Business doresti ca Analytics sa urmareasca. Nu te limita, deoarece poti adauga etichete la fiecare link care se gaseste in profilul tau. Cu acest instrument usor de implementat este simplu si rapid sa monitorizezi performanta fiecarui link. Prin incorporarea unei etichete Analytics vei obtine informatii valoroase despre linkul site-ului tau web, butonul de contact, meniul online si chiar linkurile asociate postarilor Google My Business. Acest lucru le ofera companiilor posibilitatea de a monitoriza mai atent performanta campaniilor lor.
2. Foloseste Google Analytics Campaign Builder. Dupa ce ai adunat toate linkurile dorite, iti sugeram sa folosesti Google Analytics Campaign Builder. Aceasta este o platforma usor de folosit care face construirea etichetelor Analytics o joaca de copil. Pentru a incepe, copiaza si lipeste linkul site-ului tau in campul URL al site-ului web desemnat.
3. Introdu datele unice ale campaniei. Dupa ce ai inserat linkul este timpul sa iti construiesti campania. Pe masura ce o dezvolti, asigura-te ca toate componentele sale sunt consecvente din punct de vedere al nomenclaturii. Astfel, daca creezi o campanie GMB Analytics, pastrezi majoritatea informatiilor similare.
4. Copiaza linkul actualizat. Dupa ce ai terminat de introdus toate informatiile despre campanie, acest instrument va genera automat un link care include deja eticheta Analytics. Trebuie doar sa faci click pe butonul Copy URL si esti gata.
Cum sa implementezi o eticheta Analytics pe Google My Business
Acum ca ti-ai conceput eticheta Analytics Tag iata care sunt pasii necesari pentru a o activa pe profilul tau GMB.
- Pasul 1: Conecteaza-te-va la profilul tau GMB
- Pasul 2: Fa clic pe “Info”
- Pasul 3: Introdu link-ul tau acolo unde este cazul
Pentru acest pas, poti adauga linkurile tale in orice camp aplicabil. Aceasta include urmarirea datelor de pe site-urile web, meniurile, platformele de comenzi online/programare si hyperlink-urile de contact. Urmarirea informatiilor obtinute prin aceste canale va asigura o analiza precisa pe durata proiectului tau!
Desi nu este strict necesar sa ai o eticheta Analytics pe pagina Google My Business, aceasta poate fi un instrument valoros pentru urmarirea si masurarea performantelor anuntului tau. Prin urmarirea datelor, cum ar fi numarul de vizite pe pagina ta si actiunile intreprinse de utilizatori, poti obtine informatii valorase cu privire la modul in care afacerea ta functioneaza pe Google si poti lua decizii bazate pe date pentru a-ti imbunatati prezenta online.