Blog

Cuvinte seo site – cele mai bune tool-uri gratuite pentru a gasi cuvinte cheie pertinente

Cuvinte seo site – Pentru a te bucura de cea mai buna referentiere pentru motoarele de cautare, sa alegi cele mai bune cuvinte seo site, cuvinte cheie pertinente, este cel mai important lucru. Trebuie sa stii sau sa cauti care sunt cautarile internautilor care iti pot aduce un maximum de trafic calificat. Sa identifici care […]

Google Maps, un instrument gratuit pentru a-ti stimula SEO local

Google Maps este instrumentul de localizare oferit de gigantul din Mountain View. Acesta este folosit de aproape 1 miliard de utilizatori de internet in fiecare luna pentru a gasi drumul catre o locatie, in special catre un magazin fizic. Avand in vedere legatura pe care google maps o creeaza intre utilizatori si companiile locale, GMaps […]

Webmaster Tools Google – importanta sa pentru referentierea naturala

Google Webmaster Tools sau Google Search Console este un instrument foarte puternic care iti permite sa facilitezi optimizarea unui site, in functie de comportamentul fiecarui utilizator. Search Console este o alegere capitala deci pentru o referentiere naturala, SEO de calitate. Intr-adevar, datele care sunt colectate prin intermediul acestui instrument ajuta la optimizarea diferitelor pagini ale […]

Cum sa adaugi o eticheta Analytics la pagina ta Google My Business (si de ce ar trebui sa faci asta)

Eticheta Analytics – Realitatea este ca lista Google My Business iti ofera o multime de date referitoare la afacerea ta si la modul in care potentialii clienti se conecteaza cu ea. Utilizand impreuna puterea Google Analytics si Google My Business, aceste informatii devin si mai benefice pentru a intelege comportamentul utilizatorilor pe site-ul tau web. […]

De ce sa accesezi fonduri digitalizare? Cateva motive

Din ce in ce mai multe companii se orienteaza spre digital pentru a tine pasul cu concurenta si pentru a evita obsolescenta. Dar, dincolo de aceasta necesitate, digitalizarea companiilor prezinta o multime de avantaje, in special in ceea ce priveste productivitatea, imaginea si relatiile cu clientii. Iata cateva avantaje oferite de digitalizarea companiilor si de […]

Creare magazin online wordpress – descopera ghidul nostru in sase pasi

WordPress este, de departe, cel mai utilizat CMS de designerii web. Usor de configurat, eficient si ieftin, WordPress ofera o multime de avantaje atat pentru expertii web cat si pentru incepatori. Atunci cand vine vorba despre creare magazin online wordpress este alegerea logica. Ce trebuie sa stii despre creare magazin online wordpress? Ce extensii ar […]

Dezvoltare web – tot ce trebuie sa stii

Dezvoltarea web desemneaza in general sarcinile asociate cu dezvoltarea de site-uri web pentru a fi gazduite pe un intranet sau pe internet. Procesul de dezvoltare web include, printre altele, proiectarea site-ului web, dezvoltarea de continut web, scripting pe partea clientului sau a serverului si configurarea securitatii retelei. Dezvoltarea web este codificarea sau programarea care face […]

Moduri de promovare – cele mai bune metode la care poti apela

Daca inca nu esti la curent sau nu stiai asta, daca ai o mica afacere, o companie sau oferi anumite servicii si daca vrei sa te faci cunoscut in lumea digitala asa cum trebuie, prin moduri de promovare alese corect, poti sa te bucuri de un plus de notorietate si sa iti si maresti veniturile […]

Promovare pe Google Ads – Avantaje si dezavantaje

Una din intrebarile care apar adesea atunci cand vine vorba despre stabilirea unei strategii de optimizare a motoarelor de cautare este alegerea intre optimizarea naturala a motoarelor de cautare (SEO) si optimizarea platita a motoarelor de cautare (SEA), in special asa cum este practicata in cadrul Google Ads, fostul Google Adwords. Asadar, in cele ce […]

Campanii promovare – care sunt cele mai eficiente practici?

O campanie de promovare este o campanie cu o multime de strategii puse la cale de o companie pentru a raspunde unui anumit obiectiv. Regrupeaza toate actiunile de realizat pentru a promova un nou produs sau o anumita marca, pentru a comunica cu privire la un eveniment sau a culege parerile clientilor. Reusita unei campanii […]

Call Now Button